Contact


I hope one day I’ll be under your tractor beam…

Nota: Evenimentele descrise in cele ce urmeaza NU sunt fictiune.
“Adevarul ramane adevar chiar daca nu-l intelegem, nu avem incredere in el sau il ignoram…”

27 Iulie 2012. Ora locala 02:45 AM
Ma intorceam de la amic dupa o lunga conversatie in aer liber pe diferite subiecte. In tot acel timp privisem cerul cu o profunda admiratie. Studiasem atent, in paralel cu discutia, toate stelele din constelatia sagetatorului, din Delphinus, Scorpius si Lira. Se facuse tarziu si imi era somn. Fusese o zi tare lunga. Dupa formalitatile de ramas bun, am plecat cumva nelinistit. Aveam de strabatut o distanta nu foarte mare insa eram singur. Probabil ma nelinistea un fel de teama de intuneric, de necunoscut, ancestrala. Dupa cativa pasi facuti in lumina astrilor totul revenise la normal. Paseam rar pe un drumu binecunoscut, cu privirea fixata cumva la vreo 30 de grade deasupra orizontului local. Ma uitam la Antares. Cinci minute mai tarziu si un sentiment spaima m-a facut sa tresar. De data aceasta sentimentul avea sa fie mai mult decat justificat…

***
Dinspre nord, apare un obiect stralucitor bicolor in forma de piramida triunghiulara care isi mentinea traiectoria spre sud-vest cu o viteza apreciata de mine la vreo 20 de km/h. Zbura la aproximativ nivelul copacilor fara sa genereze vreun sunet sau sa degaje vreun miros. Am putut observa bine acest obiect timp de aproape 20 de secunde dupa care tot ce am mai putut vedea a fost un punct luminos ce disparea in zare. Piramida era orientata cu varful in sus si poseda o stranie miscare de rotatie in jurul propriei axe, o miscare discontinua. Invartea dintr-odata cate o latura, cam de doua ori pe secunda, moment in care isi schimba culoarea. Din rosu in albastru, apoi invers. Emitea o lumina nefireasca, nu am mai vazut asemenea culori in viata mea. Imi dadea oarecum impresa ca este o lumina produsa de un bec fluorescent insa comparatia este grosolana. Nu pot spune cu exactitate ce dimensiune avea obiectul insa era mare, de dimensiunea unei masini agricole de secerat graul. Dupa parerea mea, triunghiul bazei era mai mare ca arie decat triunghiurile fetelor iar muchiile erau conturate, nu stiu cum. Presupunerea mea este ca acestea nu se aprindeau…


***
Impresia mea generala este ca acest obiect zburator NU este nici pe departe din lumea aceasta. Nu cred ca a fost un aparat de zbor militar ultra-secret, nu ar avea niciun interes sa zboare la o asemenea altitudine riscand sa fie observat.

As vrea sa mentionez un aspect interesant. Timp de doua saptamani dupa acea intalnire memorabila am manifestat o senzatie de greata constanta, pierderea de moment a echilibrului, ameteala si dureri de cap. Toate acestea fiind simptomele Sindromului de iradiere altfel denumit “raul” de iradiere. Este o afectiune severa care se declanseaza rapid dupa ce corpul primeste o doza masiva de radiatie ionizanta intr-un interval foarte scurt. Gravitatea afectiunii fiind direct proportionala cu cantitatea de radiatie absorbita de organism.

A doua zi dupa incident ma indoiam pana si eu de veridicitatea intamplarii. Am povestit-o si eu in gluma unui cerc restrans de persoane care m-au acuzat fie ca eram beat fie mort de somn. Singura “dovada” a Primului meu Contact cu Universul a fost otravirea prin iradiere insa nu am niciun document medical care sa certifice acest fapt. Afectiunea s-a vindecat de la sine si ulterior vindecarii am facut conexiunea dintre Marea Piramida si starea mea generala proasta…

Still waiting for the moment I’ll see you again…
www.prafcosmic.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu